fredag 21 maj 2010

Äntligen tillbaka

Efter att ha deltagit i the fang, skrivit klart min c-uppsats (mer eller mindre har fortfarande en opposition kvar och sen finjusteringar), så är jag och projekt goblin igång igen. sitter just nu och målar på min andra rank tilld et första nightgobbo regementet, och lita på mig dem ser fantastiska ut. modellerna från battle for skull pass lådan är utsökta i stora mängder och jag planerar på en enhet med 80 gobbos i.

jag köpte en jätte häromdagen och har idag börjat att sätta ihop den. planen är att den ska representera mig på slagfältet, lite kul då jag säkert kan se ut som en jätte med mina nästan 2 meter och 150kg. för att han ska se ut som mig så måste lite konverteringar göras, bland annat måste han få rejält töjda öron med tunnlar i, en fräsig frisyr, mitt skägg och en hel del frihandade tatueringar och en del skulpterade piercings också.

ska försöka visa lite av allt i arbetet med jätten som kommer ta tid och ligga som en sådan där grej som jag kommer återkomma till flera gånger.

men nu, tillbaks till mina allsmäktiga gobliner och utökningen av målade figurer....

3 kommentarer:

  1. Finfint, släng upp lite bilder snart! :)

    SvaraRadera
  2. ska se om jag inte kan ta några efter att jag sovit

    SvaraRadera
  3. Jätten väntar jag spännt på :D

    SvaraRadera