fredag 14 maj 2010

inget nytt på ett par dagar, varför?

jo, Games workshop i Stockholm har en målartävling på lördag så jag sitter och försöker färglägga saker till den, en goblin står med i startfältet (min ena squighopper) och en hel del annat som jag hoppas kunna bli klar med i tid. med andra ord så borde jag kunna uppdatera med en squighopper lite senare idag eller om den mot förmodan skulle vinna efter tävlingens avslut etc, men senast i nästa vecka borde en ny uppdatering vara klar.

mitt spjutregemente börjar ta form och en hel rank är mer eller mindre klar och nästa är snabbt på G att bli det med.

tills nästa vecka
Dennis

2 kommentarer:

  1. trevlig liten blogg kul att kunna följa dina projekt, du måste berätta hur det gick för dina modeller på the fang sen bara.

    SvaraRadera
  2. i will, ska försöka ta vettiga bilder på dem också så folk får se, ska bli kul att se om jag kan hålla förstapriset i 40k singel ett år till eller om jag blir av med den i år.

    SvaraRadera