lördag 15 maj 2010

Ett snabbt skrytinlägg

tog första platsen i the Fangs singel fantasy kategori med min squighopper!
det trodde jag verkligen inte att jag skulle lyckas med så det var klart överraskande, startfältet var väldigt starkt (inte lika starkt som i 40k där jag inte tog pris) och de andra deltagarna ska inte sura då deras bidrag inspirerat flera inklusive mig.

här är en riktigt dålig bild på min hopper från inatt efter att jag var klar med den:
Photobucket

absolut inte det bästa jag åstadkommit men heller inte det sämsta.

en snabbtitt på lite nightgobbos kan jag komma med också:
Photobucket

en tutorial på deras hud är på gång, samtidigt ska jag försöka förklara ganska avancerad färgteori så enkelt som möjligt för alla som inte studerat konst.

tills nästa gång, TJOFF

4 kommentarer:

  1. grattis grattis, du vet inte vart man kan se alla andra bidrag till tävlingen?

    SvaraRadera
  2. det ska komma upp på games workshop sthlms facebooksida om någon vecka/några dagar. här har du adressen men jag vet inte om man kan se något utan medlemsskap.
    http://www.facebook.com/group.php?gid=293903627016&ref=ts

    SvaraRadera
  3. Grattis! Väntar på tutorialen nu!
    Och gw stockholms facebook kan man se utan att vara inloggad.

    SvaraRadera
  4. ge mig några dagar så ska den komma, nu är siktet satt på att avsluta min c-uppsats tills på torsdag

    SvaraRadera